Skip to main content
  • > 45.000 klanten gingen je voor

  • Cadeau tot €740,- i.c.m. je abonnement

  • 4 / 5 beoordeeld op Trustpilot

Profiteer optimaal
met MeerVoordeel

De beste keuze om over te stappen

Over MeerVoordeel

Bij MeerVoordeel brengen we je de beste deals en acties van bekende merken zoals Ziggo, maar met een extraatje! Wij helpen hen om nieuwe klanten te vinden, en jij profiteert van toffe aanbiedingen op populaire producten.

Wat kun je verwachten?

Denk aan geweldige deals zoals een gratis nieuwe Smart TV, een PlayStation 5, of zelfs een Dyson Airwrap! We hebben al meer dan 45.000 tevreden klanten en 1600+ reviews, en dat worden er elke dag meer.

Waarom kiezen voor MeerVoordeel?

  • Topdeals op gewilde producten: We zorgen ervoor dat je de coolste gadgets en apparaten gratis bij een abonnement kunt scoren.
  • Betrouwbare service: Eerlijk, snel en makkelijk. Wij maken het je graag zo eenvoudig mogelijk.
  • Tevreden klanten: Onze klanten beoordelen ons met een 4.1 uit 5 op Trustpilot. Op basis van meer dan 1.600 reviews.

Kortom, bij MeerVoordeel draait alles om jou blij maken met de beste aanbiedingen én de zekerheid dat je goed geholpen wordt.

Veelgestelde vragen

Helaas kunnen wij onze speciale acties alleen aanbieden aan nieuwe Ziggo-klanten. 

Je kunt gebruik maken van onze acties onder de volgende voorwaarden:

  • Je bent een nieuwe Ziggo klant.
  • Je bent langer dan 6 maanden geleden klant van Ziggo geweest.

Ben je al klant en wil je meer weten over je abonnement? Neem dan contact op met Ziggo

We verwerken je aanmelding en Ziggo regelt de overstap. Met de premium installatie voor zakelijke klanten zorgt Ziggo ervoor dat de door jou gekozen diensten perfect werken. Lukt het installeren niet? Dan stuurt Ziggo gratis een monteur naar je zaak. Je Ziggo-apparatuur én tot vijf andere apparaten worden direct professioneel aangesloten — voor wifi die overal uitstekend werkt.

Zo ontvang je jouw cadeau binnen 6 weken na het indienen van je claim.

Volg de onderstaande stappen om je cadeau te claimen:

  1. Sluit je Ziggo zakelijk Internet & TV abonnement af via MeerVoordeel. 
     
  2. Betaal je eerste Ziggo-factuur
    Waarom moet je eerst de factuur betalen voordat je je cadeau kunt claimen?
    We willen zeker weten dat je een actieve klant van Ziggo zakelijk bent. Daarom kun je pas een claim indienen nadat je de eerste factuur hebt voldaan.
     
  3. Ga naar claimjecadeau.nl en selecteer de juiste actie
    Kies de actie waaraan je hebt deelgenomen. Deze informatie staat in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen. Let op: kies je de verkeerde actie, dan moet het proces opnieuw worden gestart. Dit kan opnieuw maximaal 6 weken duren.
     
  4. Vul de gegevens zorgvuldig in
    Gebruik hetzelfde e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Zorg ervoor dat je de juiste aanvraagdatum invult (de datum waarop je het pakket hebt aangevraagd). Dit is niet hetzelfde als de ingangsdatum van je abonnement.

    Belangrijk: Let erop dat je het cadeau kiest dat je ook hebt gekozen bij het afsluiten van je abonnement, anders wordt je claim afgekeurd.
     

  5. Ontvang je cadeau binnen 6 weken!
    Na goedkeuring van je claim ontvang je je welkomstgeschenk binnen 6 weken.

Je welkomstcadeau ontvang je binnen 6 weken nadat je een claim hebt ingediend op claimjecadeau.nl (indien goedgekeurd). Je kunt een claim indienen tot 6 maanden* nadat je de eerste factuur hebt betaald. We vragen je in ieder geval hetzelfde e-mailadres te gebruiken als die je hebt gebruikt tijdens je aanvraag.

*Belangrijk: Nadat er 6 maanden zijn verstreken wordt je welkomstcadeau NIET meer uitgekeerd!

Nee, het cadeau dat je kiest bij het afsluiten van je abonnement krijg je. Zolang het cadeau op de website staat, kunnen we het leveren, ook nadat je je aanvraag hebt ingediend.

In het uitzonderlijke geval dat dit toch niet mogelijk is, krijg je een gelijkwaardig of zelfs beter cadeau.

De meeste cadeaus worden via GLS verzonden. Zodra GLS de bezorging heeft ingepland, ontvang je een Track & Trace-code met informatie over het bezorgmoment. 

Niet alle cadeaus worden door GLS verzonden, sommige hebben een afwijkende bezorging, namelijk:

  • PlayStation 5: Heb je een PlayStation 5 geclaimd, dan wordt deze door GLS naar een afhaalpunt bij jou in de buurt gestuurd. Je ontvang een Track & Trace-code van GLS met informatie over waar en wanneer zij jouw PlayStation gaan bezorgen.
  • TV’s groter dan 43": Deze worden bezorgd door Aernouts Logistics. Je ontvang hiervoor geen Track & Trace-code, maar een uitnodiging om een bezorgafspraak in te plannen.
  • Bol.com-cadeaubonnen: Deze worden direct door bol.com verstuurd via PostNL. Deze worden direct via de brievenbus bezorgd; je hoef hiervoor niet thuis te blijven.
  • Cashbacks: Als je voor een cashback kies, wordt deze gestort op het rekeningnummer dat je bij je claim hebt opgegeven. Deze betaling wordt uitgevoerd onder de naam Direct Business.